از آنجا که ما به اثربخشی محصولات تهیه شده در سایت ام پدیا کاملاً مطمئن هستیم، گارانتی بازگشت وجه را گذاشته ایم.

اگر شما نتوانستید هیچ استفاده ای از محصول خریداری شده از سایت ام پدیا داشته باشید، فرم زیر را پر کنید تا مبلغ پرداختی شما به حساب شما عودت داده شود. برای انجام این کار هیچ منتی بر شما نیست و وظیفه ماست تا رضایت شما در قبال پرداخت در سایت ام پدیا را جلب نمائیم.

اگر خواستار بازگشت وجه هستید فرم زیر را پر کرده و درخواست خود را به صورت رسمی صادر فرمائید. برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی مشخصات شما دریافت می شود و شما نیز باید تضمین بدهید که در صورت درخواست وجه، نباید در هیچ کجا (چه در محیط مجازی و چه در محیط بیرونی) و برای هیچ کاری (چه آموزش، چه اجرا و مشاوره و چه در مجموعه خودتان بصورت کاربردی) از این مجموعه ها استفاده نمائید.

ما به مجموعه های ام پدیا ایمان داریم از لحاظ آموزش و کمک کردن به شما و الگوبرداری از آنها، لذا در نظر داشته باشید که فرم های آماده سازمان و یا شرکت و مجموعه شما را در اینجا نداریم، بلکه باید خودتان تلاش نمائید و با کمک کارشناسان ممموعه خود آنها را تهیه فرمائید. تاکید می شود که آنچه ما در ام پدیا گارانتی می کنیم ایمان به کاربردی بودن و قابلیت الگوبرداری از مجموعه ها است.

نکته مهم:

اگر فرم گارانتی را پر کردید، شما باید تعهد دهید تمام فایل‌های دریافتی از ام پدیا را تماماً از کامپیوتر خود و یا شرکت و یا ایمیل خود حذف نمائید و به هیچ عنوان از آنها و یا بخشی از آن‌ها استفاده نکنید.

به ما ایمیل بفرستید