همکاری با ام پدیا
شما می توانید نظریات، مطالب، مقالات، فرم ها، دستورالعمل ها، فایل های ارائه و فایل های متفرقه دیگر مرتبط با نگهداری و تعمیرات را به سایت ام پدیا ارسال فرمائید تا هم در صورت تمایل شما فایل به نام شما در سایت منتشر گردد و هم اینکه زمینه همکاری های آینده فراهم گردد.
برای ارتباط از بخش [ تماس با ام پدیا] استفاده کنید.
در ام پدیا جستجو کنید
سبد خرید
در ام پدیا جستجو کنید
سایت ام پدیا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت است.
پرداخت آنلاین
معروف ها
آخرین ها
- Как получить бонусы lex casino и увеличить свой банкролл...آگوست 27, 2025 - 00:00
- Πώς το Betriot Καζίνο Υποστηρίζει τους Παίκτες στην Ελλ...آگوست 25, 2025 - 00:00
- Πώς να βρείτε τις καλύτερες κριτικές για το Robocat καζίνο στην Ελλ...آگوست 20, 2025 - 00:00
- Trik Mendapatkan Bonus Istana Casino untuk Pemain Aktifآگوست 20, 2025 - 00:00
دیدگاه
با سلام و احترام لطفا از قسمت تماس سایت با بنده تماس بگیرید....می 6, 2020 - 06:10 توسط سید مجتبی حسنیان
سلام مهندس بزرگوار در خصوص تدوین یک استراتژی نگهداری و تعمی...آوریل 27, 2020 - 10:53 توسط Abolfazl Sadeghian
با سلام و احترام لینک اصلاح گردید و اکنون قابل دانلود است....می 7, 2018 - 05:37 توسط سید مجتبی حسنیان
سلام وقتتون بخیر من نمیتونم این فایل (تفسیر شاخص های کلید...فوریه 13, 2018 - 11:52 توسط anita
برچسب ها
CBM، نت مبتنی بر پایش وضعیت، پایش وضعیت CM
RCM
RCM، نت مبتنی بر قابلیت اطمینان، جان موبری، مبانی و تعاریف نت
SAE JA 1011
SAE JA 1012
آنالیز SWOT
استراتژی
استقرار نت
اصول نگهداری وتعمیرات، نگرش جدید و قدیم در نگهداری و تعمیرات، نت مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM
انگیزه در کارکنان بخش نگهداری و تعمیرات، مدیریت منابع انسانی
ایجاد انگیزه در کارکنان بخش نگهداری و تعمیرات، مدیریت منابع انسانی
برونسپاری نگهداری و تعمیرات،Maintenance Outsourcing، maintenance contracting
تاریخچه نگهداری و تعمیرات، سیر تکامل RCM، نت مبتنی بر قابلیت اطمینان، reliability centered maintenance
دوره های تخصصی نگهداری و تعمیرات
رهبری قابلیت اطمینان
سوال و جواب در ارتباط با نگهداری و تعمیرات
سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات،CMMS، مدیریت چرخه نت، دستور کار
سیستم نگهداری و تعمیرات، شاخص های نت، مشکلات نت ، پایش وضعیت
شاخص های کلیدی عملکرد، KPI،key performance indicator
فرم ها، چک لیست ها، دستورالعمل ها ، روش اجرایی
قابلیت اطمینان، نت میتنی بر قابلیت اطمینان، RCM، TPM،PdM
مجله اطمینان
مجله اطمینان، نگهداری و تعمیرات، مدیریت دارایی های فیزیکی، نگهداشت، قابلیت اطمینان
مدیریت تغییر
مدیریت دارایی های فیزیکی
مدیریت دارایی های فیزیکی، Asset Management، ISO55000، ترجمه استاندارد نت
مدیریت دارایی های فیزیکی، نیروی انسانی
ممیزی نگهداری و تعمیرات ، آدیت نت، Audit
نت بهره ور فراگیر، نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر، نت بهره ور جامع، 8 گام TPM
نت دقیق، Precision Maintenance ، منحنی P-F، نت مبتنی بر پایش وضعیت، CBM، CMMS
نت مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM، آناليز ريشه خرابيها RCA،آنالیز علت ریشه ای خرابی ها RCFA
نت ناب،نگهداری و تعمیرات،مدیریت منابع انسانی در نت
نت ناب،نگهداری و تعمیرات ناب، Lean maintenance
نت پیشگیرانه، کدگذاری فعالیت ها، PM، فرهنگ سازی در نت
نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات ،نرم افزار مدیریت یکپارچه دارایی ها،EAM،CMMS
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، CMMS
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، CMMS،EAM، ارتباط موبایلی با CMMS
نظام آراستگی محیط کار ،5S
نگهداری و تعمیرات
نگهداری و تعمیرات، مدیریت دارایی ها، asset management
نگهداری و تعمیرات، نت
نگهداری و تعمیرات بر پایه کسب و کار، BCM، business centered maintenance
نگهداری و تعمیرات مبتنی بر شرایط،مبتنی بر وضعیت، نت اقتضایی، پایش وضعیت، CBM، condition based maintenance، condition monitoring
نیروی انسانی
پایش وضعیت، نت مبتنی بر پایش وضعیت،آنالیز روغن، آنالیز ارتعاشات، آنالیز صدا، ترموگرافی، معرفی سایت
سوال پنجم RCM2 چیست؟ (نتایج خرابی)
/0 دیدگاه/در نت مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM, نگهداری و تعمیرات نت /توسط سید ابراهیم قاسمی1- دسته بندی نتایج خرابی[1] 1-1- دسته بندی عواقب[2] عواقب هر مد خرابی باید به صورت رسمی دسته بندی شود.پس از آنکه هر مد خرابی که از نظر منطقی محتمل است به همراه اثرات آن با جزئیات کافی مشخص شد، مرحله بعدی در فرآیند RCM ارزیابی عواقب هر مد خرابی خواهد بود. منبع اولیه […]
سوال چهارم RCM2 چیست ؟ (اثرات خرابی)
/0 دیدگاه/در نت مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM, نگهداری و تعمیرات نت /توسط سید ابراهیم قاسمی1- اثرات خرابی[1] یک فرآیند RCM که مطابق با SAE JA 1011 باشد پس از مشخص کردن مد خرابی این سوال را مطرح میکند که هنگام وقوع یک خرابی چه اتفاقی میافتد (اثرات خرابی). در این بخش به بحث درباره دو مولفه کلیدی زیر که مربوط به اثرات خرابی میباشند میپردازیم. الف. مفروضات […]
دانلود چند فایل از بهترین تجربیات آقای Ricky Smith
/0 دیدگاه/در معرفی منابع نگهداری و تعمیرات (کتاب، سایت، مجله، استاندارد و ...) /توسط سید مجتبی حسنیانچند روز گذشته آقای Ricky Smith چند فایل از تجربیات و نوشته های خود را در اینترنت منتشر کرد که حاوی مطالب بسیار جالب و مفیدی بود. برخی از عناوین این مطالب به شرح زیر است: 1- نرم افزار قابلیت اطمینان جهت مدیریت سلامت دارایی ها 2- هر کسی بهانه ای دارد برای عدم […]
آیا پرداخت پاداش به پرسنل نگهداری و تعمیرات باعث افزایش بهره وری می شود؟
/0 دیدگاه/در مدیریت استراتژیک در نت, مدیریت دارایی های فیزیکی PAM, مدیریت منابع انسانی در نت /توسط احسان سلیمیآیا تابحال شده است روز بعد از توزیع کارانه به کارگاه سر بزنید؟ با چه چیزی مواجه شده اید؟ عموما روز بعد از توزیع کارانه، بی انگیزگی، ناراحتی، عصبانیت و نارضایتی پرسنل را خواهید دید. در جمع های مختلف افرادی مشاهده می کنید که از این نظام پرداخت ناراحت هستند، افرادی که تا روز قبل […]
اتوماسیون تصمیم گیری های نگهداشت و تعمیرات با روش های هوش مصنوعی
/0 دیدگاه/در پایش وضعیت CM, نگهداری و تعمیرات بر اساس وضعیت CBM /توسط مهسا یزدانیانامروزه مرز دانش به سطحی از پیشرفت دست یافته است که ایجاب می کند بیشتر تصمیم گیری ها و اعلام نظرها با تکیه بر روشهایی انجام شود که در کمترین زمان بهینه ترین و دقیق ترین جواب را اعلام می کنند. صنعت رو به سمتی پیش می رود که در آن تجربیات و دانش […]
توضیحی پیرامون روش نلمز در آنالیز علل ریشه ای خرابی
/0 دیدگاه/در آناليز ريشه خرابيها RCFA یا RCA, آنالیز نلمز /توسط سید مجتبی حسنیانروش آقای رابرت نلمز منطبق بر تئوری دومینو می باشد. بدین صورت که خرابی یا سانحه به مثابه یک فیلم نگاه میشود. منتها از آخر به اول و در آن به دنبال دلایلی هستیم که در پایان موجب بروز اتفاق مورد نظر می شوند. روش نلمز در تحلیل خرابی ها بسیار کاربردی است و می […]
راهنمای گام به گام اجرای نظم و آراستگی در نظام آراستگی محیط کار 5S
/0 دیدگاه/در نظام آراستگي محيط كار 5S /توسط سید مجتبی حسنیان. در پست ساماندهی در نظام آراستگی محیط کار 5S اولین مرحله آن توضیح داده شد، در این پست دومین مرحله نظام آراستگی محیط کار یعنی نظم و آراستگی توضیح داده شده است. تعریف این فاز در سه زبان ژاپنی، انگلیسی و فارسی آمده است: شما می توانید با ذکر نام منبع (سایت دانشنامه نت) […]
مزایا و معایب روش های مختلف تست های غیر مخرب (مقایسه 4 روش مختلف)
/0 دیدگاه/در تست ذرات مغناطيسي, تست مايعات نافذ, تست های غیر مخرب NDT /توسط سید مجتبی حسنیان. در این پست تصمیم بر این است که بتوان 4 روش که در آزمون های غیر مخرب یا NDT کابرد دارد را با یکدیگر مقایسه کنیم. در جدولی که به همین نیت آماده گردیده است مزایا و معایت این چهار روش مشاهده می گردد. . شما می توانید با ذکر نام منبع (سایت دانشنامه […]
آیا ساختار سازمانی (Organizational structure)همان چارت سازمانی (Organizational Chart) است؟
/0 دیدگاه/در مدیریت استراتژیک در نت, مدیریت دارایی های فیزیکی PAM, مدیریت منابع انسانی در نت /توسط احسان سلیمیجواب این سوال یک کلمه است: خیر. ساختار سازمانی (Organizational structure) در واقع شرح دقیق همه فرآیندها، وظایف، ارتباطات داخلی و خارجی، مسئولیت ها و اختیارات سازمان است که در قالب اسناد متعددی تعریف و تدوین می شود. لذا هر سازمانی با توجه به ماهیت، چشم انداز ، اهداف و استراتژی […]
تصمیم گیری نگهداشت و تعمیرات در CBM
/0 دیدگاه/در پایش وضعیت CM, نگهداری و تعمیرات بر اساس وضعیت CBM /توسط مهسا یزدانیانمرحله آخر در یک برنامه نگهداری و تعمیرات بر پایه پایش وضعیت CBM ،تصمیم گیری تعمیراتی و نگهداشت می باشد. تصمیمات مفید و تاثیر گذار برای اعمال عملیات نگهداشت و تعمیرات بسیار تعیین کننده است. تکنیک های نگهداشت و تعمیرات در هر برنامه CBM به دو شاخه اصلی تقسیم می شوند که شامل تشخیص […]